Direct naar de contentDirect naar de footer
Welkom
Welkom

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. En vanaf 1 juni kunnen gasten met een hotelarrangement weer in onze restaurants ontbijten en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Wij nemen geen cash betalingen aan in verband met besmettingsgevaar.
Het is alleen mogelijk betalingen te doen per pin of creditcard.

Daarnaast vragen wij aan iedere gast een geldig legitimatiebewijs en u dient bij check in akkoord te gaan met ons zerotolerancebeleid.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Vanaf 1 juni kunnen alleen gasten van een hotelarrangement weer ontbijten en dineren in ons restaurant. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website moet u aangeven hoe laat u wilt ontbijten en dineren;
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te wassen.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers.

Brunch, lunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunch, brunch of Live Cooking aanbieden.

Terras en bar
Helaas zijn op dit moment ons terras en bar gesloten. Wij adviseren u om onze website in de gaten te houden, aangezien dit snel kan veranderen.

Shuttleservice

Tot nader order rijdt onze shuttle bus niet meer volgens het schema. Op oproepbasis staan wij klaar voor onze gasten tussen 05:00 - 23:40 uur. Mocht u gebruik willen maken van onze shuttle service dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze receptie +31 252 67 53 35. Vertrek vanaf Schiphol is bij bushalte A9 - A13 voor de aankomsthal.

Er wordt rekening gehouden met het maximaal toegestane aantal personen en er wordt verzocht een mondkapje te dragen.

Zwembad, Fitness & Wellness

Vanaf 5 juni is het zwembad weer geopend voor hotelgasten. Reserveren is verplicht, vraag bij de receptie naar de mogelijkheden.

U heeft 45 minuten de mogelijkheid gebruik te maken van het zwembad.

Voor de toegang tot het zwembad dient u zich 5 minuten van te voren te melden bij de receptie, hier ontvangt u de toegangskaart die u na afloop weer bij de receptie inlevert.

De wellness, toiletten, douches en de kleedkamers zijn gesloten. Bij de ingang van het zwembad dient u uw handen te desinfecteren. U dienst ten allen tijden de instructies van het personeel op te volgen.

Winkel & Lobby

De winkel in de lobby is geopend voor snacks, drinken en diversen andere producten. Er is een looproute aangegeven in de winkel.
De producten dienen direct meegenomen te worden naar de kamer en mogen niet in de openbare ruimtes genuttigd worden.

Om besmettingen zoveel mogelijk te beperken, is het verboden om samen te scholen met 3 of meer personen in de lobby van Hotel Schiphol. Personen in hetzelfde huishouden, zoals gezinnen, en kinderen zijn hiervan uitgezonderd.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelarrangement vanaf 1 juni weer genieten van heerlijke ontbijtjes en diners in de restaurants van onze hotels. Bij het boeken van uw hotelarrangement kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren. Wij hopen snel ook weer gasten zonder overnachting te kunnen bedienen in onze restaurant en ons terras. Dat is echter nu nog niet mogelijk.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt ontsmetten.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om lunch of brunch te serveren.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad open?
Nee, het zwembad is op dit moment niet geopend voor gasten.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Het restaurant en de brasserie.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Nee, bij ons hotel niet.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers