Direct naar de contentDirect naar de footer
Welkom
Welkom

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. En vanaf 1 juni kunnen gasten met een hotelarrangement weer in onze restaurants ontbijten en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Daarnaast vragen wij aan iedere gast een geldig legitimatiebewijs en u dient bij check in akkoord te gaan met ons zerotolerancebeleid.

Eten & drinken

Ontbijt en diner
Vanaf 1 juli bent u allen weer van harte welkom, reserveren is wel noodzakelijk

  • Bij uw boeking op de website moet u aangeven hoe laat u wilt dineren;
  • Voor het ontbijt hoeft u geen tijd door te geven, dit is op binnenloop.
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te wassen.

Lunch
Vanaf 1 juli kan er gebruik gemaakt worden van lunch in onze Brasserie, reserveren is noodzakelijk.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers.

Brunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch of Live Cooking aanbieden.

Terras en bar
Ons terras in de brasserie is bij mooi weer open voor een drankje. Ook onze bar is geopend, voor een drankje is dit op binnenloop.
Wel kunnen we een aantal gezondheidsvragen stellen.

Shuttleservice

Tot nader order rijdt onze shuttle bus niet meer volgens het oude schema. Zie shuttlebus https://www.hotelschiphol.nl/park-sleep-fly/shuttle-service/ voor de actuele informatie en de tijden.

De nachtshuttle is op oproep tegen betaling , zie kopje nachtshuttle. Wij verzoeken u pas bij de bushalte met de bagage contact op te nemen met onze receptie +31 252 67 53 35. Vertrek vanaf Schiphol is bij bushalte A9 - A13 voor de aankomsthal.

Er wordt rekening gehouden met het maximaal toegestane aantal personen en er wordt verzocht een mondkapje te dragen.

Zwembad, Fitness & Wellness

Vanaf 5 juni is het zwembad weer geopend alleen voor hotelgasten. Reserveren is verplicht, vraag bij de receptie naar de mogelijkheden.

U heeft 45 minuten de mogelijkheid gebruik te maken van het zwembad.

Voor de toegang tot het zwembad dient u zich 5 minuten van te voren te melden bij de receptie, hier ontvangt u de toegangskaart die u na afloop weer bij de receptie inlevert.

De wellness, toiletten, douches en de kleedkamers zijn gesloten. Bij de ingang van het zwembad dient u uw handen te desinfecteren. U dienst ten allen tijden de instructies van het personeel op te volgen.

Ook onze gym is op reservering weer toegankelijk.

Winkel & Lobby

De winkel in de lobby is geopend voor snacks, drinken en diversen andere producten. Er is een looproute aangegeven in de winkel.
Om besmettingen zoveel mogelijk te beperken, is het verboden om samen te scholen met 3 of meer personen in de lobby van Hotel Schiphol. Personen in hetzelfde huishouden, zoals gezinnen, en kinderen zijn hiervan uitgezonderd.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelarrangement vanaf 1 juni weer genieten van heerlijke ontbijtjes en diners in de restaurants van onze hotels. Bij het boeken van uw hotelarrangement kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt ontsmetten.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
De lunch is mogelijk in de brasserie, de brunch is helaas nog niet mogelijk.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad open?
Ja, op reservering,

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Het restaurant, de brasserie, het zwembad en de gym. Alleen onze Wellness is nog gesloten.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Nee, bij ons hotel niet.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers