Direct naar de contentDirect naar de footer
Welkom
Welkom

Het hotel is open

Wij zijn heel blij dat wij nog steeds gasten mogen verwelkomen. Alle gasten met een hotelovernachting kunnen bij ons heerlijk ontbijten, lunchen en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Per 2 oktober is het dragen van een mondkapje verplicht in al onze openbare ruimtes.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Daarnaast vragen wij aan iedere gast een geldig legitimatiebewijs en u dient bij check in akkoord te gaan met ons zerotolerancebeleid.

Eten & drinken

Op dit moment kunnen enkel gasten met een hotelovernachting bij ons komen ontbijten, lunchen & dineren.

* Na 20:00 uur is het niet meer mogelijk om alcoholische consumpties te bestellen.

Ontbijt
Het ontbijt is geopend van 05:00 - 11:00

Lunch (reserveren verplicht)
Voor de lunch kunt u terecht in onze brasserie van 12:00 – 16:00

Restaurant (reserveren verplicht)
Ons restaurant is geopend van 17:30 – 22:00 voor het diner.

Brasserie (reserveren verplicht)
Onze brasserie is geopend van 10:00 - 12:00 voor koffie, thee & gebak, 12:00 - 16:00 voor de lunch en diner tot 22:00

Hotelbar

De hotelbar is geopend van 16:00 - 24:00

  • Uw gezelschap bestaat uit 1 huishouden of maximaal 4 personen (m.u.v. kinderen tot en met 12 jaar)
  • Bij binnenkomst in het restaurant/brasserie/bar stellen wij u een aantal gezondheidsvragen en noteren wij de gegevens die benodigd zijn voor het bron- en contact onderzoek van de RIVM;
  • Wij vragen u om uw handen te desinfecteren;
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk, wij brengen u naar uw tafel.
  • Houd 1,5 meter afstand tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in ons hotel en wij verzoeken u deze te volgen.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij de mogelijkheid tot roomservice. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers.
De toeslagkosten van roomserviceontbijt bedragen € 8,50 per persoon en voor het diner €5,50 (bij besteding onder de €15)

Brunch
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch aanbieden.

Zalen

Met de aangescherpte maatregelen mogen er nog maximaal 30 gasten in onze vergaderruimtes verblijven.

Veiligheid staat te allen tijde voorop en wij zullen daar rekening mee houden met de routing en opstelling zodat u zorgeloos en veilig zaken kunt blijven doen.
Op dit moment nemen wij alleen zakelijke bijeenkomsten aan, feesten en partijen zijn, tot nader order, helaas niet mogelijk.

We begrijpen dat u misschien toch nog vragen heeft, u kunt hiervoor terecht bij onze salesafdeling telefonisch via +31 252 62 9293 of per e-mail sales@schiphol.valk.nl

Shuttleservice

Zie shuttlebus schema https://www.hotelschiphol.nl/park-sleep-fly/shuttle-service/ voor de actuele informatie en de tijden.

De nachtshuttle is op oproep tegen betaling , zie nachtshuttle.

Vertrek vanaf Schiphol is bij bushalte A9 - A13 voor de aankomsthal.

Er wordt rekening gehouden met het maximaal toegestane aantal personen en het dragen van een mondkapje is verplicht.

Zwembad, Fitness & Wellness

Vanaf 5 juni is het zwembad weer geopend alleen voor hotelgasten. Reserveren is verplicht, vraag bij de receptie naar de mogelijkheden.
U kunt per verblijf éénmalig reserveren voor het zwembad, verblijft u meerdere nachten en wilt u nog een keer zwemmen dan is dit op basis van beschikbaarheid.

U heeft 45 minuten de mogelijkheid gebruik te maken van het zwembad.

Voor de toegang tot het zwembad dient u zich 5 minuten van te voren te melden bij de receptie, hier ontvangt u de toegangskaart die u na afloop weer bij de receptie inlevert. We hebben een beperkt aantal plaatsen (max. 4 personen, per tijdslot)

De wellness, toiletten, douches en de kleedkamers zijn gesloten. Bij de ingang van het zwembad dient u uw handen te desinfecteren. U dient de instructies van het personeel op te volgen.

Onze fitness is geopend, wel vragen wij u de apparaten voor en na het gebruik goed schoon te maken.

Winkel & Lobby

De winkel in de lobby is geopend voor snacks, dranken en diversen andere producten. Er is een looproute aangegeven in de winkel.
Om besmettingen zoveel mogelijk te beperken, is het verboden om met 3 of meer personen in de winkel te zijn.
Personen in hetzelfde huishouden, zoals gezinnen, en kinderen zijn hiervan uitgezonderd.

* Na 20.00 uur is het niet mogelijk om alcoholische consumpties te kopen.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelovernachting vanaf 1 juni weer genieten van het overheerlijke ontbijtbuffet, en dineren in de restaurants van het hotel. Bij het boeken van uw hotelovernachting kunt u direct uw tafel voor lunch/diner reserveren.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectiezuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt ontsmetten.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijke arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
De lunch is mogelijk in de brasserie, wij serveren helaas nog geen zondagsbrunch.

Is het zwembad open?
Ja, het zwembad is beperkt open reserveren verplicht. (max 4 personen, per tijdslot)

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Het restaurant, de brasserie, de bar, het zwembad en de gym zijn geopend.
De Wellness is nog gesloten.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, u kunt deze reserveren via onze receptie of online via fietsverhuur
Elk hotel heeft mooie fietsroutes van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Hotel Schiphol A4